Tanssitan Vauvaa -ohjaajakoulutus

• 2.10.2024 - 5.10.2024 klo 17:00 - 16:00
  • Perhetalo Heideken, Turku

Koulutus on tarkoitettu kaikille Tanssitan Vauvaa – ryhmän ohjaamisesta kiinnostuneille. Kurssi edellyttää, että ohjaajalla on rytmitajua ja ryhmän ohjaaminen on helppoa. Koulutuksessa harjoitellaan nuken kanssa.

Peruskoulutus sisältää luentoja ja tanssien harjoittelua. Jokainen saa kymmenen kerran materiaalipaketin (osiot 1-3) Tanssitan Vauvaa –ryhmän vetämiseksi. Jatkokurssi sisältää 4. osion ja siihen liittyvät uudet tanssit materiaaleineen. Ohjaajana toimit vapaaehtoisena.

Ilmoittautuessasi kerro minkä yhdistyksen tai tahon kanssa olet ehkä jo sopinut Tanssitan Vauvaa-ryhmän aloittamisesta (ei ole kuitenkaan edellytys osallistumiselle). MLL:n yhdistyksen kanssa voit mahdollisesti sopia myös koulutusmaksusta kokonaan tai osaksi ryhmänohjausta vastaan. Materiaalit jäävät ohjaajan omaan käyttöön.

Koulutukseen sisältyy materiaalit ja kahvit jokaisena koulutuspäivänä (omat lounaseväät). Mukaan joustavat vaatteet, jumppa-alusta ja vesipullo.

• Peruskoulutus 100 € / henkilö
  • Jatkokurssi 50€ / henkilö (Peruskurssin käyneille. Halutessasi voit tulla kertaamaan peruskurssia lauantaina jo klo 9-12 ilman lisäkuluja).

Lisätiedot ja kysymykset:

Johanna Franska