Leikkiä & kaveritaitoja urheilussa -webinaari

• 29.10.2024 klo 18:00 - 20:00
  • Verkossa

Leikki kuuluu kaikkialle, myös urheiluun! Tästä urheiluvalmentajille suunnatusta maksuttomasta webinaarista saat ideoita ja inspiraatiota leikin hyödyntämiseen ohjatussa liikuntaharrastuksessa.

Leikkiä & kaveritaitoja urheilussa – ideoita valmennukseen -webinaari tiistaina 29.10. klo 18-20

Luvassa on rento ja mukava ilta, sillä leikki on iloinen asia!

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Leikkipäivä-ohjelma, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu ry sekä Olympiakomitea.

Teams avataan klo 17.45. Tilaisuus alkaa klo 18.

Illan aikana kuullaan seuraavat puheenvuorot:

Leikkipäivä esittäytyy, Karolina Lamroth, Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Miten valmentaja voi vahvistaa lasten kaveritaitoja, Satu Suomalainen, Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Leikillä liikkeelle: leikin suunnittelun ja ohjaamisen perusteet, Marianna Tarhala, Olympiakomitea

Leikin mahdollisuudet ja merkitys lasten ja nuorten urheiluharrastuksessa. Miten olen käytännössä hyödyntänyt leikkiä myös huipulle tähtäävien/ seuran edustuslinjaan kuuluvien lasten kanssa. Henni Aro, Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu ry (ESLU)

Keskustelua ja kysymyksiä

Tilaisuus päättyy viimeistään klo 20.00.

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin maanantaihin 28.10. klo 16 mennessä. Ilmoittauduttuasi saat vahvistuksen ilmoittautumisesta sekä Teams-linkin tapahtumaan. Webinaaria ei tallenneta.

Ilmoittaudu tapahtumaan