Ilo irti -leiripäivä

• 1.8.2024 klo 10:00 - 16:00
  • Houhajärven leirimaja, Kangastie 275, Sastamala

Ilo irti -leiripäivää vietetään torstaina 1.8. klo 10 -16. Se on Sastamalan paikallisten sote-järjestöjen ja Sastamalan seurakunnan yhdessä järjestämä kaikille avoin leiripäivä Houhajärven Leirimajalla (Kangastie 275), jossa löytyy kivaa puuhaa kaikille vauvasta vaariin. Yhdistyksillä on toiminnallisia pisteitä kierrettävänä ja on myös yhteistä ohjelmaa, perinteistä saunomista, uimista ja makkaranpaistoa unohtamatta.

Leiripäivä on muuten maksuton, mutta lounasmaksu on 8 € aikuisilta ja 5 € lapsilta, alta kouluikäiset syövät ilmaiseksi.

Ilmoittautumiset sähköpostitse outi@netland.fi tai suoraan seurakuntaan heidi-maria.heikkila@evl.fi. Muistathan ilmoittaa myös mahdolliset ruoka-aineallergiat tai ruokavaliot, jotta osaamme varata sopivaa ruokaa kaikille. MLL:n Tyrvään-Vammalan yhdistys maksaa kaikkien yhdistyksen kautta ilmoittautuneiden lounasmaksut.