Sikri

Hei

Etsin äitikavereita kivaan yhteiseen tekemiseen 16-vuotiaan tyttäreni kanssa. Tykätään käydä museoissa, taidenäyttelyissä, urheilla monipuolisesti, käydä kirppareilla ja kahvitella. Myös kaveriseura monikieliselle (suomen lisäksi ruotsi ja englanti) nuorelleni samanikäisistä rauhallisista ja seurallisista nuorista tervetullutta. Liikutaan sujuvasti akselilla Hämeenlinna-Riihimäki-Hyvinkää-Helsinki-Espoo.

Helmi

Moi,
Samat mielenkiinnon kohteet meillä, vaikka museot ehkä enemmän äidin juttu. Tytär 15-v., joten jollei vuoden ikäero haittaa, niin olisi kiva nähdä ja katsoa miten juttu luistaa naamatusten. Paljon liikutaan myös Helsinki-Hämeenlinna akselilla, mutta Järvenpää on se pääpaikka.
Kahvitellaanko näillä nurkilla?
Jos, niin laita sähköpostiosoite ja sovitaan tarkemmin mitä, missä, milloin. 😊

Alueelle ‘Uusia ystäviä’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.